Funkcje autoalarmu:
- dwa piloty z niepowtarzalnym, dynamicznym zmiennym kodem kroczącym (KEELOQ);
- funkcja ANTYNAPADOWA, zabezpiecza auto przed kradzieżą kluczyków z pilotem;
- funkcja ANTYPORWANIOWA, zabezpiecza auto przed napadem na właściciela;
- funkcja identyfikacji kierowcy, zabezpieczająca auto przed nieautoryzowanym uruchomieniem silnika;
- opcja bezobsługowej identyfikacji użytkownika w pojeździe;
- funkcja PANIC, umożliwia odstraszenie kręcącego się w pobliżu samochodu złodzieja;
- blokada samochodu przed odjazdem, wbudowany jedno obwodowy immobilizer;
- opcjonalne wyjście drugiego kanału, umożliwia np. otwarcie z pilota klapy bagażnika;
- możliwość przestawienia wyjścia drugiego kanału do sterowania przekaźnikiem blokady zapłonu (mamy wtedy alarm z dwoma wyjściami blokującymi);
- zmiana logiki wyjścia drugiej blokady do aktywnego sterowania przekaźnikiem blokady (brak masy ? blokada, masa ? jazda);
- sterowanie dowolnym zamkiem centralnym elektrycznym lub pneumatycznym (1/3 sek.);
- możliwość ustawienia dwóch impulsów do zamykania centralnego zamka (do aut z ryglowaniem);
- możliwość ustawienia dwóch impulsów do otwierania centralnego zamka;
- sterowanie modułami domykania szyb elektrycznych wyjściem 1/3/35 sekund;
- programowalna funkcja KOMFORT, ryglowanie zamka centralnego w czasie jazdy;
- ciche lub głośne sygnalizowanie uzbrojenie i rozbrojenia alarmu (obsługa z pilota);
- automatyczne uzbrajanie alarmu po nieumyślnym rozbrojeniu (dozbrajanie);
- dozbrajanie kasowane impulsem z wejścia czujników dodatkowych np. ultradźwięków (opcja);
- uzbrojenie alarmu bez czujników dodatkowych, możliwość pozostawienia dzieci/zwierząt w zabezpieczonym samochodzie;
- test wyłączników drzwi i krańcówek po 5 lub 44 sekundach (opcja) od włączenia alarmu;
- uzbrajanie linii drzwi po zgaśnięciu oświetlenia w pojeździe (opcja);
- zmiana logiki działania wejścia drzwiowego (na krańcówce masa przy drzwiach zamkniętych ? otwarcie drzwi masa zanika) (opcja);
- pamięć o alarmie, sygnalizowanie działania alarmu przy rozbrojeniu;
- PREALARM ? alarm ostrzegawczy;
- sygnalizacja niedomkniętych drzwi podczas włączania alarmu;
- sygnalizacja uszkodzonych czujników podczas włączania alarmu;
- uzbrajanie alarmu z uszkodzonym czujnikiem;
- tryb serwisowy, umożliwiający oddanie auta do serwisu, bez wskazywania ukrytych przycisków kasowania systemów identyfikacyjnych;
- kontrola ilości pilotów wprogramowanych do centrali;
- opcja obsługi jednym pilotem autoalarmu oraz dodatkowych urządzeń (bramy, alarmu domowego itp.)
- awaryjne wyłączenie systemu, umożliwia rozbrojenie alarmu indywidualnie programowanym kodem PIN;
- możliwość przywrócenia fabrycznych ustawień opcji użytkownika;
- możliwość przywrócenia fabrycznych ustawień opcji instalatora;
- programowanie kodu PIN.
*opcja ? funkcje które można samodzielnie programować, włączać i wyłączać.
Wejścia i wyjścia:
- wyjście syrenki (+12V, max 3A);
- wyjście do otwierania centralnego zamka (impuls masy, max 200mA);
- wyjście do zamykania centralnego zamka (impuls masy, max 200mA);
- wyjście blokady zapłonu (wbudowany przekaźnik max 15A);
- wyjście do podłączenia przekaźnika drugiego kanału lub blokady zapłonu (zależy od zaprogramowanych opcji);
- dioda LED;
- wyjście zasilania czujnika dodatkowego (+12V w stanie czuwania, max 100mA);
- wejście czujnika Prealarmu (wyzwalane masą);
- wejście czujnika dodatkowego (wyzwalane masą);
- wejście czujników drzwi (wyzwalane masą);
- wejście stacyjki (+12V w pozycji zapłon i rozruch);
- wyjście z przyciskiem autoryzacji;
- dwa wyjścia na światła mijania lub kierunkowskazy (+12V), zabezpieczone bezpiecznikiem 7,5A;
- zasilanie autoalarmu (+12V), zabezpieczone bezpiecznikiem 15A;
- masa.
W komplecie znajdują się:- dwa piloty,
- centralka,
- wiązka przewodów,
- instrukcja w j. polskim.
Poniżej pilot bezobsługowej Identyfikacji - (opcja)